summer care

Tak ako v každom ročnom období tak aj v lete netreba zanedbať starostlivosť o svoju pleť. Dnes som si pre vás pripravila svoje obľúbené produkty, ktoré nesmú chýbať v mojej letnej zbierke. Do kozmetiky sa moc nevyznám, preto moje opisy produktov budú čisto lajdácke.
   Som zástancom toho, že v lete naša pleť nepotrebuje moc ku kráse, pretože slnko jej dodá hnedastú farbu. Pri výbere kozmetiky v období silného slniečka dbám hlavne na hydratáciu či už ide o produkty na pokožku, vlasy alebo pery. 
   Mytic Oil- olej na vlasy. Tento olej nepoužívam len v lete, ale počas celého roka pretože mám farbené vlasy a preto mám poškodené končeky. Vlasy po ňom nie sú len hydratované, ale aj nádherne voňajú. Olej sa do vlasov v momente vpije a vyživuje ich. Cena sa pohybuje okolo 8 eur. Pokiaľ chcete investovať do kvalitnej kozmetiky, odporúčam radu L'Oréal Professionnel Mythic Oil. 
V predaji na parfums.sk 

Pred niekoľkými dňami som dostala balzamy z Ameriky, a keď som sa o nich dozvedela viac, bola som milo prekvapená. Balzamy Sierra Bees sú organické a navyše aj za dostupnú cenu. Symbolom tejto značky sú včely, pretože všetky produkty obsahujú včelí vosk. Balzamy sú v mnohých príchutiach, ale v každom z nich je cítiť olivový olej a včelí vosk. Na Slovensku som tieto balzamy ešte nevidela, cena za 7 kusov je asi 4,95$. 
V predaji na iherb.com

V lete sa neoplatí zaťažovať pokožku množstvom makeupu. Ja v lete naplno používam Bioderma- Photoderm max s ochranným faktorom 50+. Je to niečo medzi opaľovacím krémom a BB krémom, hovorí sa tomu fluid. Jeho jemná pigmentácia dodá farbu pleti, ale neprekryje nedokonalosti. Jediná nevýhoda je, že krém nie je matný pretože po nanesení je pleť dosť lesklá. 
V predaji na parfums.sk



Môj obľúbený bronzer od Max Factor skrátka nesmie chýbať. V lete pri líčení najviac uprednostňujem bronzery pretože aj opálenú pleť nie je na škodu vykonturovať. Je skvelý aj na cestovanie, pretože má v balení štetec, ktorý je síce hrubší, ale určite si s ním poradíte. Štetec je 100% z prírodných vlákien. Bronzer obsahuje minerálne látky, ktoré povzbudzujú a vyživujú pleť. Je vhodný aj na citlivú pleť.
V predaji na fann.sk

V lete to hýri farbami. Farby môžete použiť ako viete. Ja ich najradšej aplikujem na pery. Odtieň rúža kombinujem a snažím sa vynájsť stále nové variácie. V poslednej dobre som si obľúbila rúž Catrice Ultimate Colour 050 kvôli svojej oranžovej farbe. Skvelé je aj maslo na pery od Astor Soft Sensation Lipcolor Butter spolu s ceruzkou Pupa True lips 27. Ďalší favorit je lesk Lipgloss od H&M. 
Rúž Catrice: TU

V lete slniečko nielenže opaľuje pleť, ale ju aj vysušuje. Treba preto dbať na hydratáciu pokožky a tým zabezpečíme aj dlhší efekt opálenia. Ja dávam palec hore telovému mlieku Nivea do sprchy.

♥ Čo je vaše must have na leto? ♥

0 komentárov: