Dolce & Gabbana Light blue

Krásny piatok! Včera som si upratovala svoj šatník a keď som držala v ruke jedny šaty obklopila ma úžasná vôňa. Bola to voňavka Dolce & Gabbana Light blue. Light blue je na trhu už niekoľko rokov ale stále patrí medzi voňavky n°1. Na Vianoce som si ju priala aj s maminou a naše prianie sa aj naplnilo. Je to krásna vôňa s príchuťou leta. Keď si k nej privoniam ako prvé čo cítim je citrón ale sú v nej aj jablko a zvonček. 

Hlava

citrón, jablko, zvonček

Srdce

bambus, jazmín, ruža
Oblečte si k nej niečo svieže ale nie moc odviazané. Keďže je svieža hodí sa skôr k letným mesiacom.
Mokasíny a opasok:F&F,šaty:C&A, hodinky: Ebay

Výdrž je ÚŽASNÁ!Na oblečení vydrží veľmi dlho, viac ako týždeň. Dokonca aj po opraní oblečenie je cítiť ešte takú jemnú vôňu. Vzhľad flakónu je jednoduchý,hranatý,pekný, veď vidíte sami. Cena je okolo 90€ je to drahá vôňa ale určite vám vydrží dosť dlho pretože je nemusíte aplikovať každý deň a keď sa s ňou sprejujete bohato postačia vám dva streky. Môj celkový dojem je 10/10 určite ju zaraďujem k mojim the best. 

Ako sa vám páči táto vôňa? Je to tiež vaša obľúbená alebo to nie je váš typ?

0 komentárov: