wishlist 2016





Rok čo rok sú nové módne trendy a rok čo rok si prajeme niečo nové. Dnes som si vystavala svoj wishlist vecí, ktoré by som rada našla v našich obchodoch, prípadne v internetových obchodoch. Nechcela som ho moc prepchávať vecami, ktoré nepotrebujem. Snažila som doňho vložiť len kúsky, ktoré už mám dlhšie vyhliadnuté a viem, že ich využijem. Tentokrát sú v ňom aj bytové doplnky, pretože tento rok by sme sa mali sťahovať do nového domu. Tak poďme ho rozobrať! 
Začnem tým, čo sa mi najviac páči a to sú kožušinové doplnky do domu (samozrejme, že ich mám v pláne kupovať z umelej kožušiny ;)).Plánujem si kúpiť vankúš, deku, kožušinu na zem. V mojej novej izbe plánujem mať posteľ s obrovským množstvom všelijakých mäkkých vankúšov. Tento biely vankúš mám už vyhliadnutý v Jysku a jednoducho ho musím mať!!! Pretože je tak neskutočne príjemne hebký :*...

V Jysku mám k tomuto vankúšu vyhladnutú aj deku. Páči sa mi hnedej farbe, pretože na nej nebude vidieť špinu a aj preto. lebo vankúš má pri koreňoch chĺpkov hnedú farbu. Deku môžem využiť aj ako prehos na posteľ.


Posledný kus z mojej chlpatej sady je umelá ovčia kožušina. Čítala som o nej, že je ideálna ako koberec alebo len tak prehodená cez vaše obľúbene kreslo. V mojich predstavách ju mám položenú pre posteľou a bude ma príjemne hriať keď vyjdem bosá z postele. Uvedomujem si, že kožušiny sú lapače prachu, ale tieto produkty sú tak krásne, že som ochotná ich prášiť aj každý deň. 
TEJN Umelá ovčia koža IKEA
Keď som už pri tých bytových doplnkoch tak nimi budem aj pokračovať. Ja si na perinách dávam záležať. Dobre sa cítim keď ich mám čerstvo opraté a majú krásny dizajn. Dlhšiu dobu pokukávam po kvietkovaných.Dúfam, že počas roka 2016 sa mi podarí nájsť hlavne kvalitné a pekne vzorované periny. Jedny kvietkované už mám a vyzerajú veľmi dobre. Preto by som si chcela kúpiť ešte jedny s inou farebnou paletou. Našla som už jedny v Jysku a Ikei.
STRANDKRYPA Posteľné obliečky IKEA Ukryté patentné gombíky udržia paplón na mieste.
V roky 2016 by som chcela niečo kúpiť nie len mne aj môjmu psíkovi. Mám pláne mu kúpiť rozkošné vodítko. Rozmýšľam nad textilnými alebo koženkovým, pretože mala som už aj kovové, aj kožené. Kovové sa u mňa absolútne neosvedčilo a pravé kožené nemajú (podaktoré) pekný vzhľad.
Od doplnkov cez psy sa konečne dostávame k oblečeniu. Tu by som si chcela len kúpiť ďalšiu skater skirt, pretože tento štýl sa dá nosiť miliónkrát a zakaždým inak. Posledný kus z oblečenia je dobrá čiapka.Čiapok mám dosť lenže jedna je tenká, druhá mi nesedí... Preto by som v roku 2016 chcela nájsť nejakú poriadnu keď sa mi to v 2015 nepodarilo.
Topánky sú moja vášeň a nikdy ich nie je u mňa dosť. Mokasíny sú moje topky! Hodia sa takmer ku všetkému. Tie moje mokasíny z 2015 už nevyzerajú najlepšie. Preto by som rada našla podobné alebo rovnaké, pretože som sa v nich cítila mimoriadne pohodlne.
Pri elegancií ešte chvíľku zostanem.Hovorí sa, že čierne špicaté lodičky by mala mať každá žena v šatníku. Tak by som to mala v roku 2016 napraviť.
Kožené Converse alebo Adidas Superstar? Stále sa neviem rozhodnúť.
Batoh, mokasíny, sukňa- týmto kúskom som minulý rok nedala pokoj. Preto by som privítala v mojej zbierke ďalší batôžtek, napríklad aj takýto béžový.
Mobil je každodennou samozrejmosťou skoro každého. Preto by sme sa mali usilovať o to, aby nám vydržal čo najdlhšie. Starať sa oňho môžme jeho používaním aj ochranou zvonku čiže krytom. Mne sa hodne páči tento marble.
A Čo si želám zo všetkého najviac? Sú to dary, ktoré sa nedajú kúpiť v žiadnom obchode- zdravie, priateľstvo, rodina, láska, šťastie...

Aký ten Váš wishlist? Alebo všetko nechávate na náhodu?
Prajem Vám v roku 2016 veľa splnených snov, zdravia, lásky šťastia a všetko po čom túžite.

2 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

umelú kožušinu na vankúšoch ti kvitujem :) ! aj celkovo teda kožušinu, vyzerá to útulne a tak akosi teplejšie :)
schopnú čiapku som ja zháňala od minulej zimy a teraz sa mi podarilo kúpiť krásnu baretku za 2€,takže som najviac happy. snáď sa aj tebe podarí natrafiť na nejakú krásnu, ktorá ti bude sedieť :).
mne sa v poslednej dobe dosť zapáčili superstary, takže ja by som na tvojom mieste bola viac naklonená k nim..nevýhoda je však to, že teraz ich má každý druhý človek a kožené conversy sú zas celkom rarita (aspoň v našom meste, hah). superstary by si chcela v akom farebnom prevedení?
mňa veľmi láka v poslednej dobe kúpa nových topánok, ale to sa všetko ešte uvidí :) .
s pozdravom
tvoja lastka <3

Unknown povedal(a)...

Ďakujem, že sa so mnou stotožňuješ :**