XMASPOST: prestieranie

Deň Vianoc je čoraz bližšie. Mnohý majú napečené a nakúpené všetko čo treba na vianočný stôl. Iný si všetko nechávajú na poslednú chvíľu. Dnes som si pre vás pripravila malú DIY aby prestieranie vianočného stola bolo o čosi pestrejšie.
Budeš potrebovať:

Postup:
Z papiera som si vystrihla dva obdĺžniky. Väčší obdĺžnik bude mať rozmery: 10 a 21 cm. Menší: 5 a 12. Malý obdĺžnik si na ležato prilepím zo zadu na väčší obdĺžnik, ktorý je po stojačky. Lepila som lepiacou páskou. Z pečiatky som si vyrobila nápis, ktorý som otlačila na servírovacie papieriky ( nájdete v papierníctve). Pokiaľ pečiatky nemáte, nápis môžete napísať vlastnoručne.  Papierik si nalepím na prúžok, ktorý sme nalepili a obstrihnem ho. Teraz použijem zlatú farbu a gumu na ceruzke. Gumy som si namáčala do farby a otláčala som bodky. Teraz už máme v podstate hotovo. Teraz už len dorobiť detaily. Ja som vykrojila zopár srdiečok a zaoblila som rohy. V poslednom kroku som už len vložila servítku, príbor a už len položiť na vianočný stôl.
Prajem čarokrásne Vianoce!

0 komentárov: