New in!


Ahoj! Výpredaje v našich obchodoch sú v plnom prúde, a preto do môjho šatníka pribudlo celkom dosť nových kúskov, ktoré vám chcem dnes ukázať.
Tartanový šál som túto zimu hľadala asi všade, ale buď sa mi zdal moc drahý, alebo nebol presne podľa mojich predstáv. No nakoniec som ho našla v H&M. Teplučká kaki-zelená bunda je z New Yorkeru
 Ja, ako milovníčka všetkého ružového som nemohla z obchodu odísť bez týchto krásne tvarujúcich šiat. Ďalší kúsok sú čierne skinny so zlatými zipsami. Všetko nájdete v novej kolekcií F&F.
 Tieto kúsky som našla vo výpredaji F&F. Na leto sa určite zídu!
Čierna a biela košeľa by sa mala nachádzať v každom šatníku, čo takto ich spojiť dokopy?! Čierno-biela košeľa F&F. Čipkované tielko so zipsom je z Tally Weijl. 
Toto tričko mi kúpila kamarátka v Gate, na prvý pohľad vyzerá nepochopiteľne. Prečo má to tričko fľak a v ňom nápis? Vtip je v tom, že si toto tričko oblečieme naraz vznikne z toho srdiečko s nápisom best friends. 
♥ So cute! ♥

0 komentárov: