Rimmel packet

Prajem krásny deň! Dnes, keď som prišla zo školy domov ma na stole čakal už dlho očakávaný balíček kozmetiky od značky Rimmel. Rimmel kozmetika mi maximálne vyhovuje. Nedráždi mi pokožku, dobrá kvalita, neustále pridáva novinky a má krásne odtiene. V balíčku som si našla toto:
 Lesk Stay Glossy ma zaujal svojimi trblietkami, pretože sa odrazom svetla menia svoju farbu.
 S lakmi 60 Seconds mám veľmi dobré skúsenosti preto som sa potešila aj tomuto prírastku.
 Extravagantná Scandales Eyes ceruzka je na mňa príliš... možno to bude pre mňa výzva zakomponovať ju do looku.
Tento BB cream je nejlepší aký poznám. Dokonale kryje, nemusím sa s ním prplať ako s make-upom a robí prirodzený look.
Pred rozotretím.
 Po rozotretí.
 Do tohto som sa jednoducho zamilovala ♥.
Korektor alebo SOS pre nedokonalú pleť sa vždy zíde!

To je na  dnes všetko. Majte sa krásne!

0 komentárov: