♥ ice-cream ♥

Ahojte! Slniečko už poriadne pripeká, tak sa treba trochu schladiť. Čo takto zmrzlinou? Recept, ktorý sa dozviete v dnešnom príspevku som troška odkukala od Jamie Olivera, keď som pozerala jeho reláciu o varení. Rozdiel je len v tom, že ja som do svojej zmrzliny použila jahody a on mango. Je to jeden z tých veľmi ľahkých receptov, ktorý nepotrebuje zložité ingrediencie.
Budeme potrebovať:
- jahody ( alebo hocijaké iné ovocie, ktoré ti chutí)
- biely jogurt
- med
- zopár lístkov mäty
Postup:
Očistíme a nakrájame toľko jahôd, koľko potrebujeme ( ja som použila asi desať jahôd, čiže budem aj udávať nasledujúce potraviny k tomuto množstvu ). Upravené jahody si dajte do nejakej miska v vopchajte ich do chladničky. Pokiaľ nemáte toľko času aby ste jahody čistili a mrazili, kúpte si mrazené jahody v obchode. Zamrazené jahody presuňte do mixéra, Pridajte asi dve lyžice jogurtu, med ( poľa chuti, i keď jahody netreba moc sladiť), mätu. Mixujte dovtedy kým z jahôd nebude hladký krém. Pri servírovaní myslite na to, že táto zmrzlina nedrží svoj tvar tak ako zmrzlina z cukrárne.
Tak čo poviete? Jednoduché nie? :))

1 komentárov:

Unknown povedal(a)...

Podobnú zmrzku si robím, až na ten jogurt, ten do nej nedávam :) Mňamka :)
theVandasdiary