Aussie

Ahojtéé! Dnes budem písať o úplnej novinke od značky Aussie. Je to Austrálska značka, a u nás  patrí medzi novinky, značku Aussie môžete nájsť v drogérií DM. Táto značka je zameraná hlavne na starostlivosť o vlasy. Zatiaľ mám odskúšaný kondicionér Miracle Moist, ošetrujúci sprej Miracle Recharge Frizz Remedy a sprej na vlasy Miracle Hairspray Volume+Hold, o ktorom budem písať dnes. Pri tejto značke si každá z nás vyberie podľa typu vlasov. Vyberte si podľa tohto:
Miracle Moist – pre vlasy túžiace po hydratácii. Kozmetický rad na suché a poškodené vlasy s obsahom austrálskeho makadamiového orecha. Línia prináša šampón, balzam a 3-minútové zázračné sérum. 
Colour Mate – pre farbené vlasy. Záchranné zložky pre farbené a nepoddajné vlasy, ktoré potrebujú osobitnú starostlivosť, prináša austrálska divoká broskyňa. Vlasy získajú druhý dych a dlhotrvajúcu krásu. Rad prináša šampón, balzam a intenzívnu masku. 
Aussome Volume – pre smutné vlasy bez života. Pretože tie sú najväčším zabijakom dobrej nálady. Dvojica produktov s výťažkami z austrálskeho chmeľu dodáva vlasom objem a pružnosť od korienkov až po končeky. Rad zahŕňa šampón a balzam. 
Mega Instant – pre každodenné použitie. Šampón a balzam obsahujú výťažky z tajomnej austrálskej rastliny Anigozanthos flavidus. Že ste o nej ešte nepočuli? Nevadí, vaša vlasy ju budú milovať. 
Lucious Long - pre dlhšiu radosť z dlhých vlasov. Dlhé vlasy potrebujú špeciálnu starostlivosť a táto línia im ju poskytne. Zázračná zmes z Blue Mountain obnoví hebkosť a lesk vlasov, stanú sa lesklými a pružnými.


Ako som už spomínala, dnes sa budem venovať hlavne produktu Miracle Hairspray Volume+Hold. Ja mám dlhé a husté vlasy, preto nie je ľahké nájsť ten správny sprej, ktorý by udržal môj účes, a preto som maximálne spokojná s týmto sprejom. Má 250ml, čo je tradičné. Nafotila som vám účes aj outfit, ktorý sa mi k tomuto štýlu hodil.



 Selfie musí byť!




 A pre istotu spravím si aj druhú selfie!


Majte sa krásne!

1 komentárov:

Unknown povedal(a)...

Pekný účes a tá čelenka je krásna :)
theVandasdiary