XMASPOST- DIY svietnik

Ahojte! Dnes mám pre vás veľmi jednoduchú DIY, ktorú si môžete vyrobiť z vecí, ktoré máte bežne doma. Biely prášok vyvoláva dojem Vianoc, a preto tento príspevok je ďalší z mojej Vianočnej série XMASPOST.  Tak postime sa do toho!

Budeme potrebovať:

- lepiacu pištoľ (poprípade môžete použiť aj sekundové alebo hocijaké tekuté lepidlo)
    -  soľ alebo práškový cukor
    - čipku alebo krajku
    - zaváraciu fľašku ( veľkosť podľa vašeho uváženia)
   - trblietky
   - ( môže, ale nemusí byť) nádobku na sviečku, môže byť zo starého svietnika alebo plastová nádobka ↓
    

 Postup:
1. predtým ako začneme pracovať so zaváracím pohárom, tak si ho vyleštíme.
 2. Odmeriame si koľko čipky potrebujeme.Pomocou lepiacej pištole nalepíme čipku.  Pištoľou si urobím lepidlovú bodku a prilepím začiatok čipky. Pokračujem po obvode, ale nedávala som lepidlo po celom obvode, ale robila som si bodky. Kým som nalepila celú čipku, lepidlo som aplikovala štyrikrát na štyroch miestach po bodkách.
3. Zmiešame si soľ s trblietkami.
Ešte predtým, ako dáme zmes do nádoby si do nej nasypeme trochu trblietok, nahneme nádobu aby sa trblietky oblepili na steny.


4. Najprv soľnej zmesi nasypeme asi 0,5 cm a vložíme sviečku alebo namiesto nej nádobku na sviečku. Zmes obsypávame okolo sviečky ( nádobky).

5. Novému svietniku nájdite to správne miesto a zapáľte sviečku.

Bez nádobky na sviečku ↑

S nádobkou na sviečku ↓

 
♥ Prajem príjemný deň ♥

0 komentárov: