What is in my bag?



Ahojte! Na dnes som si pre vás pripravila článok o tom, čo nosím v mojej taške, kabelke alebo batohu. Každý z nás má veci, ktoré si vždy pri chystaní vhodí do kabelky. Teraz vám ukážem tie moje!

1. Klasika!
Mobil, kľúče, peňaženka. Toto trio je klasika, ktorú stále potrebujeme, hľadáme, strácame...
2. Praktická kozmetika!
Do svojho batoha si neberiem kozmetiku na celý makeup. Namiesto nich si vezmem balzam a korektor, a prečo? Balzam, najlepšie mentolový, je veľmi praktický- zacelí boľavé pery, osvieži a dokonca aj dobre chutí. A korektor zakryje nedokonalosti.
3. Aby som si všetko pamätala!
Síce nie vždy, ale často siahnem aj po diári.Veď nikdy neviete koho stretnete, čo vás napadne alebo čo si budete chcieť zapísať. Aby ste mali čím písať šupnite do kabelky aj pero.
4. Proti slniečku!
Nech je zima a či leto vždy, keď zasvieti slnko si zoberiem slnečné okuliare. Podľa outfitu si vyberiem tie pravé.
5. Vždy pri sebe!
Gumička na vlasy, pokiaľ ich máte aj dlhé, naozaj v mojej kabelke chýbať nesmie. Vlasy mi často padajú do tváre a hlavne pri nakupovaní to nemám rada.
Sami viete, že je veľmi nepríjemné, keď niekomu páchne z úst. Preto si vždy pri odchode z domu jednu žuvačku dám a ešte si zoberiem aj so sebou. Samozrejmosťou sú aj vreckovky. Odporúčam aj vlhčené utierky, osvedčia sa pri cestovaní,ale aj v bežný deň.
6. Hmm tá vôňa!
Voňavka je takisto potrebná. Veď každému je príjemnejšie, keď človek príjemne vonia. Môžete si kúpiť malý dávkovač v drogérii a preliať si doň vašu voňavku alebo si kúpiť malé balenie voňavky, alebo nejakú vzorku.
Čo nosíte so sebou v taške vy?

0 komentárov: