♥ DIY- Valentine's hearts ♥

Ahojte! Keďže Valentín je naozaj blízko, ukážem vám jeden  darček, ktorý je na poslednú chvíľu. Postup je nenáročný, skladá sa len niekoľkých krokov, myslím si, že ho zvládne aj úplný začiatočník.
Budete potrebovať:
- drôt
- kliešte
- retiazku alebo šnúrku, ale zaobídete sa aj bez toho
Z asi 7 cm dlhého drôtu si urobím dva oblúky ako na srdiečku.
Teraz už len kliešťami zatočím spodnú časť srdiečka. Dotvarujte. Nevýhodou pozláteného, resp. zlatého drôtu je, že pri práci s kliešťami sa zlatá farba odlupuje.
So srdiečkami môžete experimentovať a vymýšľať nové tvary.
Základ už je hotový, teraz už je len na vás, či srdiečko dotvoríte, alebo ho necháte také aké je.Ja som sa rozhodla pre dorobenie. 
Celkové dokončenie vám nezaberie ani päť minút. Môžete pri ňom využiť staršie retiazky. 
Nájdite si doma očko z nejakého prívesku, pomocou klieští si ho otvorte, zasuniete do srdiečka a opäť uzavrite. Vytvoríte si tak prívesok ako z bižutérie. Teraz už len prevlečte motúzok, retiazku, očko na kľúče ( a máte hotovú kľúčenku) alebo čokoľvek iné. 
alebo takto:
Ja som sa nakoniec rozhodla pre druhú možnosť ☺. Ale aký prívesok si vyrobíte vy je na vás.
Ako sa vám páčila moja druhá DIY, v ktorej som použila drôt? Ak si si nestihol pozrieť prvú KLIK♥ !





0 komentárov: