♥ My muffins ♥

 Sladké má rád takmer každý. Dnes vám ukážem recept na moje najobľúbenejšie muffiny. Môžete ich urobiť vanilkové aj čokoládové, obidvoje sú nadýchané a neskutočne dobré. Ja vám dnes ukážem postup na vanilkové muffiny a dúfam, že ich niektorý aj vyskúšate.  Dosť bolo rečí a pusťme sa do práce ☺ .
Budete potrebovať:
Vopred si nachystajte dve misy, do väčšej z nich si dajte sypkú zmes:
-250g hladkej múky * 175g kryštálového cukru  * 2KL PDP * 1/2 KL sódy bicarbóny * 1KL vanilky (* prípadne 2KL kakaa)
Do druhej misky ( tekutá zmes):
-1vajce * 250ml mlieka * 90ml rastlinného oleja 
Podľa chuti môžete pridať aj:
čokoládu ( ako aj ja), sušené ovocie, lentilky...
Ďalej si si pripravte:
- košíčky na muffiny (alebo nastrihané štvorčeky pečiaceho papiera, alebo olej)
- plech na muffiny

Postup: 
Obe zmesy dôkladne premiešame. Do tekutej zmesy postupne pridávame sypkú ( môžete aj do sypkej tekutú zmes... Je to len na vás). Cesto pripravíte aj ručne, nebudete k tomu potrebovať žiadne prístroje. Keď máte cesto pripravené začnite ho nalievať do košíčkov, ktoré máte na plechu.( Namiesto klasických košíčkov môžete vyskúšať aj pečiaci papier. Pečiaci papier som si nastrihala na štvorčeky, podľa veľkosti muffinového plechu. Pred naliatím cesta som si papieriky poukladala tak, ako košíčky na muffiny. Podľa mňa je to lepšie ako obyčajné košíčky, pretože sa to lepšie konzumuje a aj to zaujímavo vyzerá ☺.)
Muffiny pečieme 20 min. pri 200°C. Po vytiahnutí som ešte na horúce poukladala kvapôčky čokolády ( aby boli pekne na vrchu). Dobrú chuť!






0 komentárov: