♥ three important shoes ♥


V šatníku každej ženy sa nachádza istý pár topánok, ktoré vie vynosiť na tisíc spôsobov celú sezónu. Dnes vám v tomto príspevku ukážem boty, ktoré by sa podľa mňa mali nachádzať v šatníku.
Topánky, do ktorých sa oplatí investovať by určite mali byť nadčasové. I keď isto každá z nás má topánky, ktoré sú  len na efekt.

Ako prvé som vybrala čierne lodičky. Čierne resp. klasické špicaté lodičky by mala mať v šatníku každá žena. To, že lodičky by mali byť šatníku som mnohokrát počula hlavne v Nákupných maniačkach, na viacerých blogoch a je to pravda, dajú sa skombinovať kadejako. Ja som siahla po čiernej farbe, ale dobre sa kombinuje aj béžová, obľúbená je aj červená alebo si vyberte farbu, ktorá ladí k viacerým veciam vo vašej skrini. Tvar topánok závisí hlavne od stavby vašej nohy a aktuálnej módy.  Pokiaľ nie ste s vysokými ihličkami dobrí kamaráti, zvoľte hrubší podpätok ako ja.


Balerínky. Niektorý ich milujú, iný nenávidia. Ja som siahla po takýchto štýlových mokasínach. Hodia sa či ku rifliam, či ku sukni a navyše sú extrémne pohodlné. Celému outfitu dodajú šmrnc. Budete spokojný aj keď siahnete po klasických hladkých balerínkach. Pokiaľ plánujete do topánok investovať viac, siahnite po overených obchodoch a značkách.


Conversy, legendárne Conversy. Obehli už celý svet a získali si srdcia mnohých ľudí. Ale prečo som ich sem vybrala? V jednoduchosti pohodlné tenisky, v ktorých vydržíte celý deň. Tie proste nemôžu chýbať!  Tak isto by som zvolila ideálnu farbu, skvelá je aj biela farba.





Aké topánky by si sem ešte pridala?

0 komentárov: